SJ LifeMag - шаблон joomla Новости

YouTube light color icon  ins

1. Seminar BŠ

Kada sam čula da će se u Hrvatskoj održavati misionarska škola, odmah sam pomislila: ''Ja moram završiti tu školu!''.

Iako sam se malo pribojavala da će biti monotono i suhoparno, ipak me je tema proučavanja Biblije neodoljivo privlačila. Na moju radost dogodilo se sasvim suprotno. Polaznici, njih tridesetak različite dobi, došli su iz Hrvatske, Srbije, Makedonije, Crne Gore, Austrije i Njemačke. Škola je bila vrlo interesantna i zanimljiva, čak i u uvjetima vrlo strogog režima: ustajanje u 6 ujutro, zatim neizostavna jutarnja molitva (7-7:15) za koju je postojao svakodnevni raspored tko će ju držati, doručak (7:15) pri kojem je svatko od nas trebao pomagati našim neumornim kuharicama koje su se brinule da sve naše svakodnevne tjelesne potrebe budu namirene. Zatim je u 8 ujutro počinjala nastava. Učili smo o Starom i Novom zavjetu, proučavali detaljno sve knjige Biblije, njihove autore, nastanak , svrhu i tumačenje. Naučili smo i što je to biblijska egzegeza, hermeneutika te na koji način sami trebamo proučavati svete spise. Sve to znanje smo u deset dana primili od našeg učitelja Davida Žica. Dnevno bismo imali pet predavanja prijepodne i jedno ili dva poslijepodne od kojih je svako trajalo sat vremena s pauzama od deset minuta. Doduše, predavanja bi se i produžila ako bismo kasnili na njih jer bi nam onda naš strogi učitelj dodavao još dodatnih minuta nastave. Na početku smo se teže budili, obavljali svoje dužnosti, kasnili na nastavu, ali kako su dani prolazili, sve više smo se prilagođavali, tako da sam se i danima, po povratku kući, redovito budila u šest ujutro. U 13h bio je ručak oko kojeg smo također po rasporedu svaki dan pomagali, a nakon ručka smo imali pauzu za odmor ili učenje do 15h. U 15h smo se opet svi skupili, imali jedno ili dva predavanja te vježbe pjevačkog zbora jer smo kao i svaka druga škola i mi imali naš školski zbor u kojem su sudjelovali svi polaznici škole. Nakon zbora imali smo pauzu do 19h. Osim predavanja, bili smo i podijeljeni u grupe, gdje je svaka grupa od 5-6 članova proučavala određene dijelove Biblije, zapisivala analizu i na kraju to predala u obliku zajedničkog rada. Uz to, svatko od nas trebao je napisati i nekoliko psalama (Himnu, Kraljevski psalam, Mesijanski psalam, Psalam proklinjanja, Tužaljku,     Mudrosni psalam i Pokajnički psalam). U 19h bila je večernja služba koju bi svaku večer održao drugi polaznik škole, zatim večera i slobodno vrijeme do 22h. U 22h su se gasila sva svjetla i svatko je morao biti u svom krevetu da bi se dovoljno odmorio za sutrašnji dan.
    Osim našeg glavnog predavača Davida Žica, školu je otvorio brat Marin Barbu koji je podržao školu u našim krajevima i svi smo mu za to vrlo zahvalni.
    Međutim, samo učenje u ovoj školi nije bilo sve. Na kraju 10 dana slijedio je najavljeni ispit – ispit koga smo se svi redom bojali – ispit koji je trajao 3 sata i imao preko 300 pitanja iz svih dijelova Biblije. Mislim da smo kroz ovu školu mnogo toga naučili, ali ne samo to – svi smo se više upoznali, zbližili i zato se jako radujem nastavku škole u osmom mjesecu i jedva čekam ponovni susret.

Ellen Denise Lasek

info@rpasd.hr
OIB: 12980410812

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter. Dovoljan je jedan klik do svježih mjesečnih informacija i novosti.